Imperium Fatosianum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Imperium Fatosianum

Het forum van de Senaat en het volk van Fathos
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Game consoles

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Caesar Augustus
Pater Patriae
Pater Patriae
Caesar Augustus


Aantal berichten : 556
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Game consoles Empty
BerichtOnderwerp: Game consoles   Game consoles Icon_minitimezo maa 04, 2012 3:24 pm

Ja, misschien een heel simpele vraag, maar waar gamen jullie allemaal mee? Wat gebruiken jullie in het dagelijks leven voor allerlei aanverwante zaken?

Persoonlijk game ik de laatste tijd eigenlijk niet meer, maar ik gebruik veelal mijn laptop, de Wii en heel soms onze eeuwenoude Playstation II als ik mijn zusje in wil maken met DBZ: Budokai Tenkaichi. Daarnaast heb ik ook nog een GBA SP met enkele spellen, welke ik zo nu en dan aan zet als het me niet lukt in slaap te vallen. Als laatste heb ik ook nog een Game Cube staan, welke me heel erg van pas gaat komen als ik ooit het huis uit ga.

Maar dat ben ik, wat gebruiken jullie? Welke consoles hebben jullie, of zouden jullie graag hebben? Welke raden jullie aan, of juist af?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fathos.nl
Lucius Lemuria
Praefectus
Praefectus
Lucius Lemuria


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 28-08-10
Leeftijd : 32

Game consoles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game consoles   Game consoles Icon_minitimezo maa 04, 2012 3:34 pm

Caesar Augustus schreef:
Ja, misschien een heel simpele vraag, maar waar gamen jullie allemaal mee? Wat gebruiken jullie in het dagelijks leven voor allerlei aanverwante zaken?

Persoonlijk game ik de laatste tijd eigenlijk niet meer, maar ik gebruik veelal mijn laptop, de Wii en heel soms onze eeuwenoude Playstation II als ik mijn zusje in wil maken met DBZ: Budokai Tenkaichi. Daarnaast heb ik ook nog een GBA SP met enkele spellen, welke ik zo nu en dan aan zet als het me niet lukt in slaap te vallen. Als laatste heb ik ook nog een Game Cube staan, welke me heel erg van pas gaat komen als ik ooit het huis uit ga.

Maar dat ben ik, wat gebruiken jullie? Welke consoles hebben jullie, of zouden jullie graag hebben? Welke raden jullie aan, of juist af?

Echt gamen doe ik vooral op mijn laptop. En gelukkig kan deze de iets zwaardere spellen met gemakt aan.
Verder heb ik ook een GBA SP liggen met toch als favoriete spellen die van pokémon.

Een xbox of playstation heb ik nooit gehad, wel heb ik jaren geleden zo'n psp geval gekocht. Maar dat heeft nooit veel aangelegen.


Ik ben eigenlijk maar echt serieus beginnen gamen toen ik de Assassin's Creed reeks had ontdekt. Was ook het eerste en een van de enige spellen die me zodanig wist te boeien dat ik het kon uitspelen. Dit kwam vooral door de combinatie van goed verhaal, grote vrijheid en aangename gameplay. Naast de Assassin's Creed reeksen heb ik dit maar in 1 spel ook nog teruggevonden, Skyrim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vibia Clinclia
Praetor
Praetor
Vibia Clinclia


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 03-12-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Hoorn

Game consoles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game consoles   Game consoles Icon_minitimedo apr 19, 2012 6:08 am

Ik ben al een gamer sinds ik me eerste computer kreeg, ik was verslaafd aan spelletjes als Freddie Fish, PuttPutt, SimPark en een aantal Disney spelletjes. Als er een spel was waar ik bijvoorbeeld te jong voor was, dan keek ik graag hoe me moeder het speelde. Op een dag kochten mijn vader en ik een playstation voor me moeder's verjaardag. Uiteindelijk ben ik degene die er meer van geprofiteerd heeft dan me moeder, maar zij heeft er ook veel op gespeeld zoals Final Fantasy VIII, Crash Bandicoot en Spyro. Toen ik ouder werd ging ik deze spellen ook spelen want toen was ik nog maar 6 ofzo en dan is FF nogal erg lastig, helemaal in het Engels en met zoveel menu's en functies.

Het is niet alleen maar bij een Playstation gebleven. Ik kreeg een GBA en toen ontdekte ik ook de Pokémon spelletjes waar ik nu nog steeds fan van ben. Mijn moeder werd vooral fan van Mario. Weer een paar jaar later ontdekte ik de Gamecube, telkens als we de stad in gingen ging ik in de Intertoys even een demotje spelen. Mario Sunshine vond ik helemaal geweldig maar vooral Super Smash Bros Melee. Toen ik de Gamecube kreeg werd het me duidelijk dat ik eerder een Nintendo-fan was dan een Playstation-fan. Ik heb zeker meer dan 20 spellen voor de Gamecube. Nu heb ik natuurlijk een Wii, bevalt me minder goed als de Gamecube maar sommige spellen zijn wel heel goed zoals Monster Hunter Tri (echt een aanrader!) en Endless Ocean. Ook heb ik een DS (de oudste, dus niet lite) waar ik ook nog veel op speel.

Op de computer game ik niet veel, vooral omdat mijn computer en laptop de mooiste, nieuwste spellen niet goed aan kan en ik meer een controller gewend ben dan een toetsenbord. Wel speel ik Sims, Zoo tycoon en af en toe een MMORPG van bijvoorbeeld Perfect World of Aeria Games.

Ik denk dat ik altijd wel een gamer zal blijven al word het wel minder als ik in een drukke periode zijn want dan gaan andere dingen voor natuurlijk. Er zijn ook nog genoeg spellen die ik wel eens zou willen uitproberen, zoals Assassin's Creed (ik denk wel dat mijn computer of laptop dat nog net aan kan). Ik hou van veel verschillende soorten genres, maar mijn favoriet is Fantasy en RPG of het liefst een combinatie daarvan. Shooters vind ik meestal niet zo leuk en Horror kan ik niet spelen omdat ik snel schrik en me erg inleef in een spel. Wel vind ik het leuk om naar Horrorgames te kijken wanneer iemand anders het speelt (zoals bij Amnesia).

Zo, ik denk dat dit wel een lang genoeg verhaal is, haha XD ik heb duidelijk niks beters te doen in de ochtend XD. Maarja voor vragen over games, zijn jullie altijd welkom Wink. En als je ook Monster Hunter hebt, zeg het dan want dan kunnen we misschien online spelen en draakjes afslachten XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Game consoles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game consoles   Game consoles Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Game consoles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Imperium Fatosianum :: Urbanus :: Het Circus-
Ga naar: