Imperium Fatosianum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Imperium Fatosianum

Het forum van de Senaat en het volk van Fathos
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fathos forumregels: een uur wachttijd?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Fathos forumregels: een uur wachttijd? Empty
BerichtOnderwerp: Fathos forumregels: een uur wachttijd?   Fathos forumregels: een uur wachttijd? Icon_minitimeza apr 28, 2012 10:54 am

Citaat :
- Na het plaatsen van een reactie geldt een 'wachttijd' van een uur, binnen dit uur mag niet op hetzelfde topic gereageerd worden of het wordt gemarkeerd als spam. Voor conversaties bezit het Forum een chatbox;

Persoonlijk vind ik een wachttijd van een uur echt veel te lang. De meeste fora waar ik actief ben, hebben een wachttijd van 15 seconden zodat je niet op teveel dingen tegelijk reageert. Alleen vind ik een uur wel erg lang, fora zijn er om met elkaar te praten en discussies te voeren en zo, dan hoef je toch niet nadat je al een reactie hebt achtergelaten een uur te wachten om op de ander te reageren?

Ik vind het een rare regel, vooral als het de bedoeling is als het forum actief is en zo x')

Wat vinden jullie ervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vibia Clinclia
Praetor
Praetor
Vibia Clinclia


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 03-12-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Hoorn

Fathos forumregels: een uur wachttijd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fathos forumregels: een uur wachttijd?   Fathos forumregels: een uur wachttijd? Icon_minitimeza apr 28, 2012 5:32 pm

Ik ben nog nooit tegen deze regel aangelopen om eerlijk te zijn, vooral omdat dit forum niet heel druk is. Ik denk dat een wachttijd van 1 uur een mogelijkheid is om je antwoord goed te doordenken en niet een zinnetje van 3 woorden te plaatsen. Het forum bezit ook een chatbox en desnoods kan je je msn of facebook uitwisselen met anderen op het forum. Ook zou ik het niet zo fijn vinden om heel vaak een mailtje te ontvangen dat iemand heeft gereageerd heeft op het forum.
Van mij mag de wachttijd best korter, maar ik heb geen probleem met de huidige wachttijd. Zolang ik maar niet al die mailtjes binnenkrijg en het hier op een chatbox begint te lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Septimus Macer
Praetor
Praetor
Septimus Macer


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 22-02-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hoorn

Fathos forumregels: een uur wachttijd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fathos forumregels: een uur wachttijd?   Fathos forumregels: een uur wachttijd? Icon_minitimewo mei 09, 2012 4:16 pm

Het is niet zo erg, vind ik. Het is soms vervelend, als je op iets wil reageren terwijl je net iets hebt gepost.
Als de regel eerder was ingesteld had ik al verschillende keren het overtreden.
Zoals ik het bij Hosta Orbis lees is de regel ook op andere fora van toepassing, alleen is de wachttijd korter.
Het kan misschien korter, maar ik lig er nu niet wakker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?msearch=sanderkoen
Gesponsorde inhoud





Fathos forumregels: een uur wachttijd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fathos forumregels: een uur wachttijd?   Fathos forumregels: een uur wachttijd? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fathos forumregels: een uur wachttijd?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is Fathos?
» De Vereniging Fathos
» Uitjes met Fathos
» Wat zou jij graag een keer met Fathos doen?
» Fathos op Facebook

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Imperium Fatosianum :: Urbanus :: Forum Contionis-
Ga naar: