Imperium Fatosianum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Imperium Fatosianum

Het forum van de Senaat en het volk van Fathos
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Instrumenten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Manius Scaeva
Senator
Senator
Manius Scaeva


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Fathos

Instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Instrumenten   Instrumenten Icon_minitimedi sep 28, 2010 5:32 pm

Ik vraag mij af welke Fathosianen een muziek instrument bezitten en/of bespelen. Ikzelf speel sinds mijn 12e gitaar (ik oefen alleen te weinig om echt veel te kunnen, maar als ik voor langere tijd iets probeer gaat het al snel veel beter) en heb er op zich veel plezier mee.

Verdere details:
- Gitaar is een slag kleiner (7/8e) omdat ik op mijn 12e begon, maar omdat ik relatief kleine handen heb gaat het nog prima. Electrische gitaar is hierom een stuk makkelijker, maar ik bezit er geen.
- Ik heb er een hekel aan als mijn snaren breken.
- Ik speel haast nooit akkoorden (als in; in een beweging meerdere snaren aanslaan van boven naar beneden of andersom).
- Speel van alles en nog wat.

Dus als je een instrument bespeeld, weerhoud jezelf er dan niet van te posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinta Lupa
Nobilis
Nobilis
Quinta Lupa


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 24-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Fathos

Instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instrumenten   Instrumenten Icon_minitimedo sep 30, 2010 3:14 pm

Ik speel nu zelf denk ik een jaar/anderhalf jaar gitaar.
Heb een Squier Fender Affinity Fat Strat http://www.pittsburghguitars.com/Resources/FMI/fender/squier/squieraffinfatstrat.jpg
Oefen ook veel te weining, ga ik maar weer eens wat aan doen ^^'
heb 1x per week les, maar dat stelt opzich ook niet veel voor.
Vind persoonlijk akkoorden leuker, iig tot ik wat sneller ben (heb redelijk wat last van mn pols door een ongelukje vroeger)
Als ik eenmaal wat beter ben lijkt lead me wel leuker dan rhytm :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.darkemzell.deviantart.com
Hosta Orbis
Moderator
Moderator
Hosta Orbis


Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoorn

Instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instrumenten   Instrumenten Icon_minitimewo jan 12, 2011 11:39 am

Hoihoi (:
Ik speel nu ongeveer sinds het begin van de zomervakantie gitaar, en ik heb 1x in de week les ^^
Ik heb een zwarte acoustische met een element erin ( deze), dus ik zou hem kunnen versterken, alleen ik heb geen acoustische versterker.. dus dat gaat niet echt.
Verder heb ik ook een electrische gitaar, een metallic rode stratocaster. (deze) En nog een Peavey versterker van 15 watt.
(Hierop zou ik mijn acoustische op aan kunnen sluiten, maar het klinkt dan nogal blikkerig dus dat doe ik niet)

Oh en het is niet handig als je je gitaar aan de band de trap optilt, want die banden zijn daar niet voor, en de trap gaat kapot als je je gitaar naar beneden laat vallen.
En er komen dan krasjes op je gitaar.

Dat was het wel.. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instrumenten   Instrumenten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Instrumenten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Imperium Fatosianum :: Urbanus :: De Kunsten-
Ga naar: